Under uppbyggnad haha

Ja nu sitter jag här o tarvar och klockan är skitmycket. Igen.
Undrar hur fan man gör föratt byta från den vita bakgrunden till en mjukare tex lightgreen?...

Bläsch. Tänkte ju göra fint här nu när jag lutar åt att göra slut med FB. Håhåjaja. Det får vänta till imorrn det.

Eriken kommer snart hem! Han jobbar kväll denna veckan ( 16-01ca) och jag ahr kvällarna för mig själv. Tråkigt men ändå roligt.
Jag och Kaspian var ute och gungade, åkte rutschkana och byggde slott öfrut.  förut ( igår med). Det var så kul. Jag fattar inte alla mammor som bara sitter och uggleglor på sina barn när de leker! Det är ju så kul at åka rutschkana! Ok gunga kan jag fatta att de undviker ( man mår ju så satans illa när man blir äldre) men att ha en så himla bra ursäkt till att gräva i sandlådan och inte ta den...?
Kanske är dagis rätt plats för mig iaf? ;-P

NEJ SOVA!!!!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Du har den raden i detta stycket:

/** Post's body text **/
.entrybody {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 12px;
font-weight: normal;
color: #000000;
line-height: 150%;
margin: 0px 0px 10px;
background-color: #FFFFFF;
padding: 10px;
}

Denna raden:

background-color: #FFFFFF;

Lycka till..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback