Blörk

Me sick. Kaspians näsa lever ett eget liv och jag låter som om jag hamnat i målbrottet. Sexigt med värsta whiskey/rök stämman. *Tänk positivt*
Vi fick hem våra beställda böcker igår iaf och det var ju bra. Då har jag något att läsa nu iaf. *tänk positivt*
Jag har plirat lite på fritidsresors sida ikväll. mmmm... Jag blir solbränd bara av att titta på bilderna. *tänk positivt*
Något tips om bra semesterställe? (Inget pretto. Bara sol, bad och lek. *Tänk positivt*)

Nu ska jag sova bort min annalkande feber. *tänk positivt*

image133





Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Skulle inte sitta heeeeeelt fel att ligga i den sanden :O

Postat av: Jolin

Eller hur?! :-D Senare, när vi åker, så tar jag med mig stora trunken. Du vet den som lätt rymmer en vild, bar-assed rödtott *hinthint* . Nemas problemas. ;P

2008-04-18 @ 21:57:14
URL: http://jolin247.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback