Vad ska du bli när du blir stor?

Fy vad jag känner mig kammalkammal. Jag ska egentligen sitta o göra upp en budget för månaden men det är så rövtåkigt att se pengarna bara försvinna så fort man fått dom på kontot.

Detta ska jag göra när jag vinner "så-mycket-pengar-att-jag-inte-behöver-oroa-mig-mer-någonsin":

-tatta mig
-skaffa en förnämligare form på mina tutts
-Körkorta mig
- köpa en fetingkamera och ta med mig K och E ut på Resan men en omgjord Dubbeldäckare som hem.
-Ta mig en ride förbi Jesse James och skaffa mich en cusomcykel och glida ett tag.
-köpa hus där det faller mig in. Varmt förståss.
-Kläder.. i stora lass skulle inköpas. Därtill väskor.
-jag skulle göra film på alla Terry Pratchets Böcker om skivvärlden. Föratt världen missar så mycket om det inte görs.
-Jag skulle hyra in Lars att spela för mig när jag står och tittar på när diskmaskinen diskar all disk.


Å det finns så vansinnigt mycket jag skulle göra.
E och jag brukar leka Rik-scenariot ibland när vi fikar i all enkelhet.
Det är helt underbart att bara få vara rik och ego en stund.

" Vad ska du bli när du blir stor ?"
"Rik."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback