Gnäll gnäll






Det är så svårt att vara positiv och sprudlande * detta är ett ord som ska spottas fram* när man känner sig förvirrad och pms-ig utan pms. Jag gillar verkligen inte att tänka så förbannat mycket.
Jag ska bleka håret imorgon.
Det är nog lättare att ha ett blont förhållningssätt när man faktiskt är det.
Fast kanske är det bättre o vara ung och bitter än gammal och bitter. Det innebär ju att jag har tid att ändra på mig... eller ja, det som gör mig bitter.
 Med andra ord har jag tid att köpa en diskmaskin.

Kommentarer
Postat av: Malle

Ja, sedär det blidde ju en bakgrund trots allt :) Bra där!
Du har rätt, bättre att vara ung och bitter så man iaf inser att man inte vill vara gammal och bitter!
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback