Blondinernas blondin

Ja.
Nu tänker jag ägna ett kort men upprört inlägg åt blondinernas yberblondin.
fick detta tidigare som kommentar  åt ett tidigare inlägg:

"Fick det här nya bloggkedjebrevet från någon anonym:
från och med den första december till den 20e ska alla som läser
http://www.blondinbella.se/
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE"

Naturligtvis gick jag raka vägen in på hennes sida och blev förärad hennes åsikter som jag inte bara inte håller med om utan också förkastar. Långt bort och med en lång radda svärord på adresslappen.

Jag försökte i mitt yttersta skriva en lugn och sansad kommentar om hur %¤£@&* korkad hon är/verkar och skyndade mig därifrån när jag förfärad fann mig själv undrandes: Smittar denna yberdumhet?


Kommentarer
Postat av: Egoina

det känns ganska korkat med den kedjekommentaren eftersom alla som får den går in på hennes sida stället för att låta bli..

Postat av: lissliss

fy fan hon är ju extrem :-S aja kul för henne att hon är lycklig!

2007-12-05 @ 00:06:11
URL: http://moorelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback