Ett nytt ord om dagen!

Ok den senaste skörden Kaspian ord:
Booo! ( ko)
Pappa! ( ja just det! Pappa!)
Tövel! ( stövel. Ibland är det ett gurgel innan som vi uttytt som gummi...)
Mamoa! (mormor eller morfar)
Igitta! (Birgitta. Även känd som farmor)
Geta! ( Margareta, en av fröknarna på dagis)
Biiiil!
O-o! (volvo)
Itta! ( sitta)
OOOwaoow!!!
Iusch! ( rynk på näsan och iusch när jag visar vad det var som kom ut ur näsan när han fräst alldeles nyss.

Han gör en massa söta saker med som vi filamr men som jag aldrig lyckas ha tid med att lägga upp på youtube. (Det slog mig just att jag inte ens kommer ihåg mitt lösen där men jaja)
Men jag ska skärpa mich!

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie&Rasmus

så söt eran lille Kaspian är;)
så underbart med babytalk!!

2007-05-21 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback