Nähäpp!

han vakande visst itne.

Iallafall så har jag jobbat som en smurf!
idag har vi haft nyöppning i affären som har blitt större. Det har jäktats i tre dagar och folk har sprunigt som yra höns. Babysitters, flaskborstar, rosa väskor och  döskalletröjor  har flugit runt i affären i farlig fart!
Så idag har vi haft fler folk inne på en dag än vad Linda har haft innan.
Jag har liksom tyckt att det har vart lite semester att jobba där med lite o göra och glada ungar jämt. Men idag! Himmel! Mycket folk i jämn ström hela dagen och en rejäl dagskassa som var tredubbel i jämförelse mot andra dagar.
Mina fötter värker och vilken sekund som helst kommer jag att få ryggskott! ;-D Men roligt har det varit! Inte en lugn stund.

Idag hade jag godis dag och imorron är det 40min prommis på morron. Inge godis igen förrns på om en vecka.
Jag vill gå på Afrikansk dans! Tänk så kul! Har sett på tv hur man liksom svänger runt o bara får släppa loss och jag älskar det!
VIll vill vilL!!!!
Ska iaf satsa på att börja använda gymkortet först.
Skaffade det i sommras. Har vart där 4 ggr. *skäms*
Men men. Nya friska tag!

Har dessutom bokat synundersökning i nästa vecka och lånat hem bågar idag. Ska lägga in en bild så kan du rösta på din favvo! hehe.

KRam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback