Äntligen Äntligen jobb!

Jag kan inte beskriva HUR skönt det är!
Igår så pratade jag med Linda och blev praktiskt taget lovad en 40 % tjänst där. Oavsett ,sa hon, så kommer jag få jobba  MYCKET.  Whoopei!
Så idag har jag jobbat i tre timmar o ska jobba tre till imorron. Supergrejjt!

Imorses ringde personalansvarig Anna från Lidl och kl 18.30 var jag där på arbetsintervju! Det gick jättebra och hon ska höra av sig i nästa vecka. Det handlar om ett jobb på inringning! Skitbra!
Tänk att allt kom på samma gång.
Sen till sommaren kommer ju Erik ( förmodligen) att ha en fast tjänst på JKJ.

Kaspian är sjuksjuksjuk. Läkarne är inkompetentainkompetentainkompetenta...
ska hitta en kompetent läkare imorron om det så är det sista jag gör!

Men snart kankse vi iallafalla flyger på egna vingar för första gången. :-)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej kompis!
Nej, jag märker att det var ett tag sen du bloggade =)
Stackars eran lillkille, vad är han för slags sjuk?Jobbigt att vara sjuk när man är så liten.
Vi får ses snart, får väl partaja snart eller vad tros?
Massa kraaaam!

2007-03-13 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback