Heute Heute!!!

Ja så har man hamnat i bloggträsket.
Börjar skriva nu föratt det ser så trevligt ut när andra skriver så att jag började fundera om inte jag har ngt att dela med mig av. Och joo. Det har jag nog...lite granna iallafall.

(En varningens ord bara! Ibland så känner jag föratt vara rättstavningens tappre fanbärare men oftast så blire att ja skriver tal...;-) Also jag använder mig av svengelska när jag skriver samt vissa stav"fel". men det är karaktär och lite kanske...mm vahetere.....excentriskt.. *hahaha*)

Idag så ska rörmokaren komma. Han skulle kommit med ett badkar i början av december men nu idag kanske han iaf hittar hit o fixar vår Niagarakran i köket.
Det föreligger viss risk för köksdusch varja gång man vrir på kranen...
Jaja... Ska fortsätta måla på min sjöjungru idag tänkte jag. Har fastnat. Tuttarna är svåra.

Greys anatomy igår gjorde att jag satt med blöta kinder o snörvlig näsa i fåtöljen igår och Tänkte över saker o ting. Det är lustigt att vissa program har en sådan inverkan på en.
Förövrigt har min favvoserie börjat på 6:an till allmenhetens beskådan! Varje vardag kl 18 synes Tillkan, Jackson, Sam och Jack i rutan till min stora förtjusning.
Trots att jag redan sett alla avsnitt ( tack vare Bardhenpössen) så är det ändå så härligt att se dom igen.

Jaja.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback