"Föratt vara tio år har du väldigt dålig hörsel"

Vi har bara skickat julkort en jul hittills. Det är jävla överskattat. Kul att göra dom men djävla överskattat. Man måste ju vänta ett helt år för gudsskull innan man får några schyssta tillbaka. Det är höjden av uppskattning och thrill att gå o kolla posten varje dag. Julkort är nämligen mycket trevligare än ton av jysk reklam och räkningar.
Så nu har jag suttit och gjort lite bilder ( som motivförslag till årets julkort) och jag ska lägga ut dom efter allt jag vill se på tv ikväll.

Dessutom klarade jag bedriften att hämta julpyntet i källaren!! Wihoo! Åtminstone den ena lådan. Den andra står längst in och myser med granen så den får E hämta imorgon.....*hehehehe*( ser ni hornen?) ^^

Såg julkalendern idag med. Lite trist va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback