Me: a spoiled brat!

Snart är dessa jobbiga heltidsjobbsveckor slut...sluuut i tell ya godddddamn it!!!
Diggar jobbet men är inte van vid att gå heltid. Jag är ju en bortskämd liten slampa jag. :-D
Jag hade en mycket roande liten diskussion om det här med hemmafruandet med Vännen för ett tag sen. Summan var ungefär "att det skulle vara jävligt glassigt o ha en sugardaddy" och "det enda du behöver är att sitta o vara caffelatte-mamma hela dagen". Sen när Karlen kommer hem så "delar man ju på de kvarvarande hushållsysslorna. Säger han nått om att man inget gjort under dan så kan man ju bara säga  Du! JAG var minsann hemma och tog hand om vårt barn! DU har bara suttit o vänt på papper hela dagen! Kallar du DET för jobb???" *asg*
Behöver väl itne säga att samtalet spårade ur lite... ;)
Men jag måste säga att det är lockande att få ordning på kaoset här hemma. Jag kan nästan lova att det ser bättre ut i E:s & Co gamla lägenhet än vad det gör här nu. Ja gamla vänner det säger en HEL del det!

Asch nu är det Futurama och sova. Köss!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Oh NEJ!SÅ illa kan det ABSOLUT inte vara, det är omöjligt I tell you, vännen.;) Har precis kommit hem från ett UNDERBART Prag, jag o Mackis har spenderat fem dagar i denna vackra stad. Många öl har det slunkit ned, vill jag lova. ;) Grab a latte snart och gnälla ihop över att våra män inte gör nåt vettigt på sina jobb? ;) Puss o kraaam!

2007-08-07 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback