Lite funderingar

Jag längtar tills riktig höst. Det ska bli skönt med en avkylning. Kanske kan jag få lite nytt perspektiv.




Mrocken var kanontrevlig. Heil "Momas Guns"!
Men i år var bristen på WC eminent och jag säger bara skäms! till kommunen. Varför inte göra en deal med Plantis så rockarna kan låna utetoalettterna EN kväll om året? Ha? Skämmes!

Sen var det ngt jag skulle fråga som jag har tänkt på hela dagen men kommer inte ihåg nu. Typiskt.

Nu ska jag sluta lyssna på bedrövelsemusik och inte tänka så mycket. Nu är det dags att ta sig i kragen o rycka upp sig. Tighta till hängslena och fixa ordning i ledet!


Klapp på egen axel blir det dock. Jag städade och gjorde fint i vårt sovrum och i Kaspians igår. Klapp Klapp.

Jamen jag är väl kanske lite rädd föratt gå och lägga mig. Ok? :-/
Jag hade världens mardröm inatt och vill helst inte återuppleva den. Det är så svårt bara att hitta ngt som distraherar bort den.


Gullegull och snutteplutt då. Allt detta snuttepluttande pisses me off! Ok vi fattar att ni ähählskar varann. Snutteplutt da. Enough already!

Jag vill verkligen ha så att man kan göra smajlisar med horn.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vaaa?Jag blir som vanligt hemskans nyfiken!Vilka är det som ähälskar varandra så snuttepluttigt?Nu måste jag jobba, det är kaos här. skit.

2007-08-21 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback