Sent

Nu är klockan sent på natten så nu ska jag sätta på Futurama och sova.
Erik ligger redan här o snarkar. Han låter som att det bor en perkulator i snoken på honom.

Kaspian har nog magsjuka. Oh joy to the world... Han är ju så liten! Låt honom vara elaka,elaka bakterier! Jag hoppas att han får sova resten av natten nu och inte vaknar i en spypöl som han gjorde förut. Då blev det duschen och nya lakan och sen i säng igen efter lite Dennis tittande.
*phu*

Jag är förkyld och har inte kunnat jobba. Chefen blev så pissed off. Men jag är ju inte mer än människa. Eller...?
En vän ringde igårkväll och undrade om jag vill med på ett litet gathering men jag mådde crap verkligen. Så trist för jag ville verkligen hitta på nått kul.

Nu sitter jag och gör mitt yttersta föratt ha en bra finger sättning på tangentbordet utan att titta. Det är svååårt.

gntt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback