Ja,men

Ja,men jag kanske är lite korkad ibland eller kan det vara så att jag bara hyser ett stort ointresse för vad du talar om?
Ja,men jag kanske är hemskt envis i min tålamodlöshet men ibland kan jag bara inte vänta.
Ja,men ibland är jag kanske alldeles för ärlig och  kanske inte skulle vara det och samtidigt inte ha en samtalsspärr.
Ja,men jag kanske trycker på lite mycket ibland och höjer rösten lite och du tycker att jag tar det hårt men det är min reaktion.
Ja,men jag kanske svamlar bort min poäng och befinner mig sen i ett motargument mot mig själv men du behöver inte hånle för det.
Ja,men oftast vill jag bara att du ska hålla om mig och tala om att jag slipper kämpa och klösa och slå och kanske pussa lite på mig.
Ja,men ska jag verkligen behöva förklara allt och diskutera allt med dig kan vi inte bara hålla med varann ibland.


Bara lite....



Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej darling!

Kikar in en jättekortis för papprena ligger på hög och nånstans därunder finns ett skrivbord som jag måste rota fram innan jag får åka hem. Pust. Och ute är det sommarväder, men jag måste sitta inne.
Håhåjaja.

Men dina blogginlägg piggar alltid upp. Förutom detta, som förbryllar. Vad handlas det om?

Massa krams!

2007-04-26 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback